Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Δήμος Λαρισαίων θέτει σε λειτουργία μέσω της Ψηφιακής του Πλατφόρμας, την ηλεκτρονική υποβολή Αιτήσεων Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων με τη χρήση κωδικών Τaxisnet.
Κατά την είσοδο στην πλατφόρμα προτείνεται οι ενδιαφερόμενοι να διαβάσουν προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας ("Οδηγίες για Αιτήσεις...").
Μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης τους, θα λαμβάνουν ειδοποίηση μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας και θα ενημερώνονται για την πορεία & και την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της αίτησης, καθώς και για την οικονομική τακτοποίηση όταν προκύπτει οφειλή.
Οι Αιτήσεις που δεν θα συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα επιστρέφονται ως ελλιπείς και θα πρέπει να επανέλθετε με νέα αίτηση.
- Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι ευκρινή και ευανάγνωστα. Το μέγεθος των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών ΔΕ θα πρέπει να ξεπερνά τα 8MB.
- Η αρμόδια Υπηρεσία αυτεπάγγελτα θα προβαίνει σε επιτόπιο έλεγχο - Αυτοψία, όπου κρίνεται αναγκαίο.
- Την Άδεια Κατάληψης Κοινόχρηστου Χώρου, οι πολίτες θα παραλαμβάνουν μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας (Παραδοτέα Έντυπα).
Ειδικότερα οι αιτήσεις κατάληψης κοινόχρηστου χώρου που διατίθενται είναι οι:
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου με εμπορεύματα
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου με οικοδομικά υλικά
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου με περίπτερα
Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για εκδηλώσεις
Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση μικροπωλητή για άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια προσωρινής διακοπής κυκλοφορίας