Σε εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 13, 52, 55 & 112 (παρ. 16) του Ν. 5209/2025-ΝΕΟΣ ΚΟΚ, σας ενημερώνουμε ότι για το ΜΗ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ της πόλης, ο Δήμος Λαρισαίων και δη το γραφείο Αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας & Κυκλοφοριακών Παρεμβάσεων, είναι αρμόδιο για την έκδοση άδειας προσωρινής διακοπής κυκλοφορίας.
Για το ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, αρμόδιο είναι το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας, όπως ίσχυε έως τώρα.
Δείτε εικόνα του οδικού δικτύου όπου φαίνεται το αστικό οδικό δίκτυο και ο χαρακτηρισμός σε ΒΑΣΙΚΟ και ΜΗ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ (.jpg – 19MB).
Ο ενδιαφερόμενος άδειας προσωρινής διακοπής κυκλοφορίας σε ΜΗ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, θα πρέπει να υποβάλλει την αίτηση μέσα από τη ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων στον ακόλουθο σύνδεσμο:
επιλέγοντας Κατηγορία Αιτήσεων: Τμήμα Εσόδων και Υποκατηγορία Αιτήσεων: ΚΧ διακοπή κυκλοφορίας.
Στην αίτηση θα πρέπει να επισυνάψετε:
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, Υπεύθυνη Δήλωση με το συγκεκριμένο λεκτικό (doc | odt), η οποία θα πρέπει να εκδοθεί ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr
- ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, Βεβαίωση Αστικού/Υπεραστικού (εάν διέρχονται λεωφορεία).
Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι ευκρινή και ευανάγνωστα. Το μέγεθος των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών ΔΕ θα πρέπει να ξεπερνά τα 8MB.
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης, θα γίνει έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Λαρισαίων.
Στη συνέχεια, η υπηρεσία θα «ανεβάζει» στην πλατφόρμα, στα «Παραδοτέα Έντυπα», την άδεια που αιτείται ο ενδιαφερόμενος δημότης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εσόδων στο τηλέφωνο 2413 500 338.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
Επιλέγοντας τον παραπάνω σύνδεσμο (link), ο ενδιαφερόμενος:
- εισέρχεται στο περιβάλλον της ψηφιακής πλατφόρμας,
- ακολουθεί η αυθεντικοποίηση του χρήστη με τους κωδικούς TAXISNET
- επιλέγει από το αριστερό μενού: "Αιτήσεις" - "Οι Αιτήσεις μου",
- επιλέγει: «+Νέο» για την καταχώρηση Νέας Αίτησης
Στο πεδίο Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει Τμήμα Εσόδων και στο πεδίο Υπο-Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει την πράξη για την οποία αιτείται.
Συμπληρώνει όλα τα πεδία στην καρτέλα Στοιχεία Υποβολής (τα υποχρεωτικά έχουν την ένδειξη *).
Στην ενότητα Συνοδευτικά Δικαιολογητικά (αν απαιτείται) επιλέγοντας κάθε γραμμή και πατώντας το σύμβολο + στη στήλη Επισύναψη, επισυνάπτει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Ο ενδιαφερόμενος αποθηκεύει προσωρινά τις αλλαγές πατώντας το κουμπί «Αποθήκευση».
Η αίτηση θα πρωτοκολληθεί μετά την Οριστική Υποβολή (στο πεδίο: «Οριστική Υποβολή» ο ενδιαφερόμενος επιλέγει: Ναι).