Έξυπνες Πόλεις - Δράση 2.6.3 Ανασχεδιασμός και επαύξηση παρεχόμενων υπηρεσιών της ψηφιακής πύλης του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων και υποστηρικτική λειτουργία Help Desk αρχικής περιόδου

Εκτύπωση

Κοινωνικός Διαμοιρασμός:

Περιλαμβάνει δύο υποσυστήματα:

Υποσύστημα Α: Ανασχεδιασμός και επαύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της ψηφιακής πύλης του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων.

Στη σημερινή πραγματικότητα, όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες πληροφόρησης και συναλλαγών του Δήμου Λαρισαίων και των Νομικών του Προσώπων και Δημοτικών Επιχειρήσεων παρέχονται είτε με δια ζώσης συναλλαγές, είτε μέσα από τις μεμονωμένες και σε πολλές περιπτώσεις παρωχημένες ιστοσελίδες τους. Με αποτέλεσμα, το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών να είναι κατακερματισμένο, οι πολίτες ή οι επιχειρήσεις να δυσκολεύονται να αναζητήσουν και να εντοπίσουν την υπηρεσία ή την πληροφορία που αναζητούν ή έχουν ανάγκη, ενώ σε πολλές περιπτώσεις πολλές υπηρεσίες και πληροφορίες ενώ παρέχονται με αρτιότητα, είναι άγνωστες στο ευρύ κοινό ή/ και δύσκολα μπορούν να εντοπισθούν.

Τόσο ο Δήμος, όσο και τα λοιπά Νομικά του Πρόσωπα, ακολουθούν διαφορετική φιλοσοφία, εμφάνιση και λειτουργικότητα (εμπειρία χρήστη) και επ’ ουδενί δε διασφαλίζουν την ομοιομορφία που απαιτείται στις σχέσεις του πολίτη ή της επιχείρησης μαζί τους. Επίσης, στις περισσότερες των περιπτώσεων ισχύουν διαφορετικές μέθοδοι αυθεντικοποίησης και εισόδου των χρηστών και απαιτείται συχνά επανάληψη της διαδικασίας ταυτοποίησης ακόμα και για από το ίδιο τμήμα ή υπηρεσία.

Ακόμη και οι επισκέπτες της πόλης, στην προσπάθειά τους να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή τους και το τι μπορούν να δουν και να κάνουν στην πόλη, μπαίνουν στη διαδικασία να αναζητήσουν μέσα από κατακερματισμένες επίσημες ή μη ιστοσελίδες αυτό που αναζητούν, με αποτέλεσμα τι περισσότερες φορές να έρχονται στην πόλη και να μη βλέπουν σημαντικά αξιοθέατα, ή να είναι απλώς περαστικοί, μιας και δεν βρήκαν ενδιαφέρον για να μείνουν.

Αντικείμενο της παρούσας είναι η αναβάθμιση των διαδικτυακών τόπων του Δήμου Λαρισαίων και των Νομικών Προσώπων του, η οποία έρχεται να καλύψει τις παραπάνω ανάγκες. Στόχος της είναι η αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου του Δήμου Λαρισαίων και των Νομικών του Προσώπων σε μια Ενιαία Ψηφιακή Πύλη παροχής υπηρεσιών και πληροφορίων.

Υποσύστημα Β. Λειτουργία Help Desk για την παροχή υποστήριξης προς τους πολίτες

Η σημαντικότερη παράμετρος για την ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων στην καθημερινότητα των πολιτών είναι η σωστή ενημέρωση και βοήθεια των χρηστών, ώστε να κατανοήσουν τις ωφέλειες που απορρέουν από την χρήση των νέων ψηφιακών εφαρμογών και να επιζητούν την χρήση τους.

Στο πλαίσιο της υποστηρικτικής λειτουργίας Help Desk, ο Δήμος Λαρισαίων θα παρέχει άμεση βοήθεια σε όλους τους Δημότες μέσω τηλεφώνου ή email, σε θέματα που θα αφορούν:

  • Υποστήριξη σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών εφαρμογών που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του «Ψηφιακού Δήμου»
  • Υποστήριξη των Δημοτών και πολιτών για την αντιμετώπιση ενδεχόμενων προβλημάτων κατά την χρήση τους.

Στόχος της λειτουργίας του help desk είναι να καλυφθούν οι ανάγκες υποστήριξης των Δημοτών και των πολιτών που θα κάνουν χρήση του νέου τρόπου παροχής των υπηρεσιών από τον Δήμο Λαρισαίων, αλλά και η υποστήριξή τους για την χρήση των ψηφιακών συστημάτων καθώς και του συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης.
Η υποστήριξη αυτή είναι αναγκαία τόσο για τη διευκόλυνση των πολιτών, όσο και για την αποδοχή των αλλαγών και την ανάπτυξη ενός πνεύματος εμπιστοσύνης μεταξύ αυτών και του Δήμου Λαρισαίων.

Η δράση είναι στο στάδιο υλοποίησης.